# 65 (så veldig lite planlagt)

January 6, 2008 § Leave a comment

Hallo på seg og godt nyttår og jul og alt det der som er ferdig for lenge siden. Så himlane træg til å blogge jeg. Så sånn er det..

Men her kommer hveffal en liten en (:
Livet i Australia er fremdeles vakkert, selv om jeg fint kunne tenkt meg litt snø og kulde under tropenettene her. Det er ganske vill fuktighet i lufta av og til som egentlig bare gjør alt vanskelig å gjøre. Bortsett fra hvis man er i kirka da som er fantastisk air conditioned. mmm..

Sommerferien har holdt på en stund og varer litt til ennå, men det betyr ikke at man ligger på latsiden.. hele tiden hveffal. Gud har plassert barnearbeid på hjertet mitt, noe jeg aldri hadde trodd kom til å skje, men Han har jo litt humor da. Jeg begynte i Kids bare for å få den fantastisk kule t-skjorta lederne går med og nå har jeg bare vokst så mye mer i lederskap der i det siste. Lederen min og pastoren min er så fantastiske at de vil gi meg ekstra trening i det før jeg reiser hjem. De begynte i dag, og det var utrolig spennende, selv om jeg var så dum at jeg ikke tok i mot alle utfordringene. Uansett, det er det gøyeste i hele verden, og jeg ville ikke byttet det for noe. Gleder meg til å komme hjem og treffe alle de små ansiktene som nok har vokst en del siden sist. (:

photo-43.jpg

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading # 65 (så veldig lite planlagt) at H O P E.

meta

