# 58 (til min intetanende broder)

September 15, 2007 § 2 Comments

Magpies, som jeg snakket om i min forrige post, er fredet i Australia. Man havner i fengsel for å skade/drepe de..

§ 2 Responses to # 58 (til min intetanende broder)

  • maria says:

    lenge siden jeg har sjekket ut siden din nå, skjønner jeg… gøy å lese… du er plutselig i noe som har vært en så stor del av livet mitt… morro… feks… Jenn var i morgen connect gruppa mi i college (hva de enn heter nå.. de skiftet navn så mye at jeg mistet oversikten…) Kids lovsangsteamet var jo familien min i fjor… Du må hilse de masse fra meg hvis du prater med de..

    Kjenner meg igjen i følelsen av at det plutselig er “hjemme”… nyt tiden du har der max!! og ta med deg så mye lærdom som du klarer!
    🙂

  • Knut'n (Grønn Broder) says:

    Pffffffff fredet ??

    Kan sende alle skjærene her til de.
    Du kan jo bare vifte med det Norske passet og skylde på at de lignet på en ‘pica pica’.

    ->http://no.wikipedia.org/wiki/Skj%C3%A6re

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading # 58 (til min intetanende broder) at H O P E.

meta

