# 57 (oppdatering)

September 12, 2007 § 1 Comment

Oppdatering fra Australien.

Alt er overmåte vel, og travelt. Oppgaver må leveres inn og diverse, men livet er fantastisk!

Allikevel er ikke alt like vakkert her. I dag morges på vei til skolen ble jeg angrepet, for første gang, av en magpie som ser ca sånn her ut..

Stygge fugler.. Mye større enn de først ser ut til å være også. Anyways, det de gjør er at de angriper hodet ditt hvis du kommer for nærme området som de holder på å bygge reir i. Mens jeg spiste kjeksen min og ante fred og ingen fare var det plutselig noe som sveipte over bakhodet mitt. Jeg ser opp og ser en feit magpie med et himlane skummelt nebb over meg og som fremdeles prøver å angripe meg. Jeg har hørt at det hjelper og stirre på de fordi de går etter bakhodet så jeg gir den mitt mest intense blikk trekker frem jakka mi, slenger den over hodet og går videre.

I ettertid har jeg faktisk blitt litt skremt av dette. Det var bare en fugl, men hva hvis man får tre etter seg? *grøss*

Jeg tar bussen fra nå av.

http://en.wikipedia.org/wiki/Australian_Magpie

§ One Response to # 57 (oppdatering)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading # 57 (oppdatering) at H O P E.

meta

