# 52 (Kingdom-minded dreamer)

August 13, 2007 § 2 Comments

I 4 år har jeg drømt om å komme der jeg er nå, Australia that is, og jeg har jagd etter den med alt jeg er. Det var min største drøm og mitt mål. Og her er jeg (: wohoo! I tillegg har jeg fått kommentarer om at jeg høres skikkelig australsk ut. Det var en fra Melbourne her som ikke ville tro på at jeg var norsk, men australsk så det er jo kanon 😀 Men anyways etter jeg hadde vært her et par uker følte jeg meg plutselig drømme-løs. Jeg hadde aldri tenkt på hva som kom mens jeg er her og etterpå. Først ble jeg ganske fortvila, for jeg er lissom ikke vant til å føle meg slik, men jeg vet at Gud har noe stort i vente. 😀 Jeg prøver beinhardt å få innpass på Compassion-standen i kirka hver søndag. Compassion er kanonbra! Jeg har kjempelyst til å jobbe der, derfor vil jeg inn på standen. Heldigvis har vi my mate PK som jobber som volunteer-koordinator. Yeah (: Så han kan forhåpentligvis fikse det.

Ellers er det travle og varme dager for tida. Våren begynner å komme, og det er nesten så det er for varmt for meg. Men det er helst midt på dagen når solen er på sitt sterkeste, ellers er det ganske behagelig. Skolen er fantastisk, som alltid, og vi lærer helt utrolig mye og har det knallgøy samtidig! 😀 Har fått mange venner fra hele verden nå, i tillegg til svensken med bade-bassenget. Hehe. Vi var en gjeng på besøk hos han i dag for å kjøle oss ned, men det var helst litt vel kaldt.
Jeg må vel også advare folk om at det er stor fare for at det blir et år til her, om ikke flere også. Det er vel ikke bare meg som tenker det, men alle oss tre som reiste fra Norge for en måned og 6 dager siden. Men det er bare herlighet. Jeg begynner å få mer oversikt over hva jeg vil med mitt eget liv, og hva jeg virkelig vil gjøre. Love it (:

Nå er det helst på tide at jeg gjør oppgavene mine. Har en del å levere inn før sommerferien i begynnelsen av desember.

I love you, hey. Have a good one!

§ 2 Responses to # 52 (Kingdom-minded dreamer)

  • Helga Victoria says:

    Hvis du blir lengre i Australia, så er det jo større sjanse for at jeg får råd til å komme på besøk 😀

  • Akkedina says:

    Beautiful. ❤

    Kom hjem innimellom alle årene du (EVENTUELT (x ) skal være der hvertfall. for jeg savner deeeg! :’|

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading # 52 (Kingdom-minded dreamer) at H O P E.

meta

