# 50 (airways)

July 31, 2007 § Leave a comment

So today I’ve been thinking about the promised land, Norway that is, and I am still thinking. Så selv om jeg burde gjøre mine pusteøvelser og skalaer er det ikke det jeg gjør.  I tillegg er jeg språkforvirret. I går begynte jeg å snakke norsk til amerikanere og regnte med at de ville forstå meg.. Men det gjorde de jo ikke. Jeg fikk nemlig pakke i dag fra mamma og pappa. Det var en velsignelse for inni lå melkesjokolade og biler. Jeg satt å gafla i meg biler klokka halv 9 i dag morges. heh.. sunn frokost. Men det var herlig å smake noe som smakte norsk.

I kveld har vi vært på vår første connect gruppe som er det samme som celle gruppe. Det er virkelig en velsignelse, og å ha en så herlig leder som Jamie. Hun er skikkelig god og litt obsessed med Norge. Hun har Lisa Børud som ringetone og en brent cd med norske julesanger, i tillegg til et par The Julekalender sanger. 😀 selv om hun så rart på oss når vi dansa Støveldansen. xD

Nå er det veldig klart leggetid. Tidlig start i morgen. . Altså 9.30 :p God natt kjære landsmenn. I love you

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading # 50 (airways) at H O P E.

meta

