# 49 (blessings)

July 29, 2007 § 1 Comment

too blessed to be stressed, too anointed to be disappointed, too saved to misbehave, too on fire to be tired, too full of life to be in strife.

I’m a world changer
nation changer
stronghold breaker
history maker
dead awakener

Sanctified, justified, glorified, purified, reconciled, restored, redeemed, healed and SET FREE

I dag satt vi i foajeen før det første kveldsmøte, og inn kommer en ubeskrivelig stor gjeng med amerikanere og canadiere på tur. Det var kanonmorsomt. Du kan se at de er turister på en ting alene, kameraet i hånden og blitsene som regner. Anyways, det var en stor ungdomsgjeng og jeg tenkte her har vi sjansen. Så jeg sprang bort til Kim på College-standen, grep et par College brosjyrer og rekker en gjeng med jenter før de får gått inn i salen. Det er herlig å reklamere for noe som man er så entusiastisk over. (:

Anyways, poenget her var at akkurat i det øyeblikket jeg så de som turister så følte jeg meg så hjemme. Hillsong er en fantastisk menighet. Man kan si mye om den i et verdensperspektiv, men det er en FANTASTISK lokal menighet som jeg nå får være en del av, og jeg er så stolt. (: I Love College.

Som sagt så var jeg også i koret på Lørdags kvelden da Darlene Zschech ledet. Wow, den dama er flott! Jeg mannet motet opp til meg etter møtet og gikk bort for å hilse på henne, og det er jo trolle meg det beste ever som skjedde. Jeg hadde det utrolig privilegiet i fjor å treffe henne i London, men det var et kjapt førstegangs møtet som jeg ikke fikk ut så mye ord på. Denne gangen hilste jeg ordentlig på henne og fikk en skikkelig god klem av henne gåsh, Anna ler som heiane av meg, og flere andre også, men hvis de visste hva det virkelig betydde for meg så ville de ikke ledd så mye.

I dag har jeg prøvd meg på flere av barnearbeidene, og det var jo utrolig herlig! Så fulle av liv og ærlighet. Men hvilket jeg har lyst å holde meg til er jeg usikker på, men det finner vi jo ut av (:

Jeg er så utrolig velsignet som får være her. Plantet og positioned der Gud vil ha meg. Bless the Lord, altså. Nå kaller senga på meg. Har vært i Church i 14 timer i dag. I love church. (: og i morgen skal vi en stooooor gjeng til byen. Det blir kanon!

Have a blessed lovely day. I love you

§ One Response to # 49 (blessings)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading # 49 (blessings) at H O P E.

meta

