# 47 (my chains are gone)

July 21, 2007 § Leave a comment

My chains are gone, I’ve been set free
My God, my Saviour, has ransomed me
And like a flood His mercy rains
Unending love, amazing grace

Bare en veldig kjapp post før senga får min oppmerksomhet. Det er nemlig vel verdt å nevne at jeg i dag hadde min første Weekend Ministry (praksis i helgene med andre ord). Og siden jeg er Vocal Major så er jeg allerede satt til å synge koret på to møter, og i dag var første gang. Jeg er satt opp til å synge på Lørdag kvelds møtene og Torsdag på Hillsong Women. Først var jeg litt så skeptisk fordi jeg visste ikke helt hvor kult det var på Lørdags møter lissom siden det er på Søndag jeg føler det skjer.. :p men W O W!! Det var helt vanvittig kult. Alle de forventningene jeg hadde ble blåst vekk etter den første noten. Det var helt ubeskrivelig bra! Og siden jeg er ganske kort, noe som for det meste er en fordel, så er jeg front row.. wohoo! 😀 Ikke det at det har så mye betydning, men det er utrolig gøy å bare se folket som er så inntil Guds hjerte i lovsang. Wow, Gud er bare så herlig!

Nå er det bedtime da.. Tidlig møte i morgen, så må være ute av sengen klokka halv 7. jaiks, men jeg har blitt vant til det.. 😛 Til dere som har stressa dere i hjel på Sommerdansen, GOOD JOB!! Jeg er så utrolig stolt av dere og den fantastiske jobben dere gjør. muah til dere altså.. (:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading # 47 (my chains are gone) at H O P E.

meta

