# 45 (all i ever need)

July 19, 2007 § 2 Comments

I dag lagde Anna og Ciwi ånkli NORSK fiskegrateng from scratch! wohoo 😀 Det var riktig nok ikke så veldig norske ingredienser, but still. Vi gikk på Coles, God bless’em, den lokale butikken og kjøpte alt vi trengte, også gikk vi på fiskebutikken og kjøpte en eller annen form for hvit fisk. Og surprise, den var god! Jeg kan ikke fordra hvit fisk, men denne kunne jeg faktisk spise plane! wowsers.. Anyways, vi lagde altså hele greia fra bunnen av, saus og alt, det var jo herlig. Også hadde vi jo poteter da. Et must (: Resultatet var helt fantastisk, men ingen av våre stakkars engelsktalende house-mates skjønte hva vi egentlig spiste :p men det var kanongodt etter ca to uker med flymat, pasta og diverse ikke norsk studentmat. (:

As for college, I’m  L O V I N G  it!! For første gang på utrolig mangfoldige år gleder jeg meg til å gå på skolen igjen. Det er utrolig godt å få kunne gå der uten å føle at jeg må prestere noe for å bli godkjent. Under Chapel-worship i dag så ba James (Jamie) og en Canader som jeg ikke husker navnet på nå, for meg og James sa at jeg ikke trengte å prøve meg på å være noen andre, for Gud har skapt meg som jeg er. Hallelujah .. So all is well (: I love Australia.

§ 2 Responses to # 45 (all i ever need)

  • Harald says:

    Høres ut som det går ganske greit der nede;)
    Godt at dere spiser noe skikkelig mat der nede.

    Dere får hilse til Rolf når dere ser han;)

    Bless

  • Dag Terje says:

    Hola amigas!:) Jeg blir så glad av å lese at dere har det godt i landet rett under beina mine:) Savner dere jo, og jeg er så glad på dine vegne Ciwi:) Skriv gjerne en mail til meg:)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading # 45 (all i ever need) at H O P E.

meta

