# 38 (tomorrow tomorrow)

July 6, 2007 § 2 Comments

I love you, tomorrow. You’re only a day away ❤

På norsk for gamlelandets skyld. Ja, for fra i morgen av er Norge offisielt gamlelandet. I morgen klokken 12:35 flyr flyet mitt av gårde fra Kjevik til Copenhagen til Frankfurt til Singapore til Sydney, AUSTRALIA!! Utrolig, men sant.

Etter flere års venting har endelig dagen kommet. Det er ganske merkelig å tenke på. Morgendagen er fremdeles en fjern uvirkelighet. Jeg har tatt det meste med knusende ro som Bjørg Marie sa. Men jeg frykter at alt kommer ut i morgen når vi står på flyplassen og skal si farvel. Har allerede sagt farvel til mange, men det blir verst å si hade til mamma, pappa og Schtina. Og Marit og Arniefinn da, som holder åpent hus døgnet rundt og behandler oss som sine egne. sniff..

Det var i tillegg et sjokk å bli ferdig med pakkinga. Det var en prosjekt som jeg aldri trodde jeg skulle bli ferdig med, men det ble jeg altså, heldigvis.

Feite, som Benji sier. Nå er det virkelig. I like it. (:

Snart kommer PK til Lyngdal, og da skal rundt å ta farveller med alle våre elskede. gåsh.
Neste oppdatering blir vel sannsynligvis fra Singapore eller Sydney. : D

ps. Easy Living sin EP er ute. www.easylivingmusic.com
Løp og kjøp!

§ 2 Responses to # 38 (tomorrow tomorrow)

  • ringviolence says:

    husker du nyttårsaften da vi kunne si “i år”..
    husker du hvor deilig det var..
    husker du på mandag de vi kunne si “denne uka”..
    husker du hvor fantastisk deilig det var..

    jeg har bare en ting å si deg:

    I D A G . .

  • Ciwi says:

    todaaaaaaaaaaaaaaaaay :D:D

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading # 38 (tomorrow tomorrow) at H O P E.

meta

